..still on the campaign

Posted on

Annonse

Vi starter så klart uten maskara..

Skal vi se. Jeg kjente litt på at jeg kun tok opp to maskarer i forrige post- man vil jo ikke ekskludere noen? Dessuten vil man jo se resultatet av de alle når man først skal velge, sant?! Jeg viste til forskjellene på to forskjellige maskaraer – to motpoler egentlig. Men jeg vil ta frem to til.

Volume Million Lashes & Bambi Eye

Som kan virke like for noen, men spør du meg er det all in the details. Jeg snakker om Volume Million Lashes og Bambi Eye. Kostene kan virke like, men om du ser godt etter er Bambi Eye mer buet enn Volume Million Lashes.

Så ja, da gir den også et mer åpent blikk. Pga kosten får man med alle vippene med, selv de små i kroken og løfter opp – også mye pga av sin formula. Bambi Eye er med på å bue vippene. Ble vist dette under Cannes Film Festival og jeg ble ganske blåst av banen.

Resultat av Bambi Eye

Det jeg liker Volume Million Lashes er kosten der også får med seg de små, mens denne bygger mer definisjon og volum. Men jeg må si at den ikke kan sammenlignes med volumet Paradise gir.

Resultat Volume Million Lashes

Så skal vi si at denne er en mellomting mellom Paradise og Bambi? Ikke at man MÅ velge noen favoritt av disse to – men spør du meg er Bambi toppen. Sånn, det vil jeg si er et dypdykk i maskaraens verden del to. Og med det ønsker jeg deg en nydelig helg videre – selv skal jeg vaske vinduer, drikke kaffe, spise boller og mest sannsynlig velge en passende maskara for søndagens aktiviteter! 

Du kan forresten lese om alle de forskjellige børstene HER .

Og du HER kan du få hjelp til å finne maskaraen som passer deg.

What do you think?

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

2 Comments
  • Jeanette
    februar 12, 2020

    Tips til god dry shampoo? 😃

    • @gine
      februar 17, 2020

      Bruker sykt lite tørrshampoo – men har en fra Balmain som er bra, og hvis du vil ha en mer tilgjengelig (hehe) så er det en fra kicks som er enda bedre!

Previous
My Lash Look
..still on the campaign